Michael Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Noen her som kunne tenke seg å polere opp noe rustfritt listverk til en chevrolet jeg har, må jo ha en del utstyr som jeg ikke har. Har også noe listverk som skulle ha vært retta først, men tror nok jeg kjøper nytt der det er bulker. Tenkte kanskje på noen her som hadde utstyr til å polere opp felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 jeg har tilgang på poleringsmaskin i oslo, som jeg kan ta listverket med. men veit ikke om jobben har noe jeg kan ta felger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Er bare listverk jeg skal ha polert opp Har du polert noe særlig rustfritt før ? er noen småriper, men dem er i meget god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 nja, har ikke mange år erfaring innenfor det. men skakke være vanskelig heller, bare bruke litt 1000-1200smergel med vann for å ta ripene, så polere det:D jeg lagde en hel hav av sølvringer på ungdomskolen, og pollerte dem etc. nå er det finmekaniker, så veit hvordan man gjør det:D gi meg en pling så kan vi se hva vi får til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå