ErikShamirian Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hey alle godfolk.. Selger min familie bil på grunn av overgang til noe nyere. Denne bilen har vært meg ganske så trofast det siste året. Dette er bilen for en nybegynner familie, billig i drift med en heile fullstappte utstyrsliste. Bilen er en 1998 modell 520i manuell 5 trinns rekke 6 som har kjørt uproblematiske 274 000 km. for det meste er bilen brukt til langkjøring i følge tidligere eiger, bilen har gått mye fram og tilbake til tyskland og danmark. Når eg kjøpte bilen begynnte jeg å fikse litt småting på den, men etterhvert så fikset jeg alle slite deler, så nå er det for eks, heilt nye bremseskiver og klosser både framme og bak, ORIGINALE bmw bremser. Nye bakluke er det også på den siden den siste var godt rustet, (en sier at det er typisk for denne bilen med det årstallet) ein heilt nye batteri med større kapasitet er også innstalert i bilen. mye nye deler i understellet nye dempere nye fjører (senkefjører med tuv papirer) nye foringer framme, nye akselforinger bak (ikke satt i ennå men følger med) firehjulskontroll nettopp foretatt +++ Utstyrsliste: Regnsensor, cruise controll dolby digital hifi surround system, navigasjonsystem med tv (kan ettermontere dvd spiller også) sportstoler, proff tuna ruter heile veien, Ac/klima 3 soners, soft close i bagasje lukke glass el takluke, 4 elektroniske vinduer, M5 speil i matt svart (elektronisk) FULL SERVICE HISTORIKK!!!!! Multifunksjonsratt ++++ Med bilen følger det også med sommer og vinter dekk som er et sesong gammle (nesten nye) kjøper kan eventuelt bestemme om han/hun vil ha de felgene som står på bilen er breyton magic 19 toms felger uten dekk. sommerfelgene nå er AC Schnitzer type 3 felger (replica) og vinterdekk på originale 16 toms bmw felger og gode vinterdekk. Bilen er ikke 100% strøken, men den er ikke langt ifra, har fått tilbud å få den foliert, og da er den 100% strøken, det er litt rust her og der, men det er kun overflate rust og ikke noe problem. Jeg starter bare en liten bud runde. Første man med 75 000 kroner er den heldige eiger av denne bilen. Til de som er sikkelig intressert og vil se bilen live med egne øyer kan ringe meg 99 41 41 26 så fikser vi en tid så kan DU gå runden rundt bilen og se med dine egne øyer good luck Her er noen bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 fin bil det der lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikShamirian Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 fin bil det der lykke til med salget takk takk.. Du må bare reklamere for meg vis du gidder.. har ikke hørt noe fra noen ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå