snoppleif Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Selger nå mitt e28 prosjekt gunnet studieplass i trondheim f.o.m 15 aug som er 50 mil unna, da blir det ikke mye tid til å kose med bilen Bilen ble Eu-godkjent i fjor før jeg begynte å demontere bilen så den er eu ok et år til. Et utrolig fint karosseri. Er litt rust nede på høyre hjulbuen men det er egentlig alt av betydninge som jeg har funnet. Jeg tenkte å ha denne som en banebil i første omgang for å senere bygge videre på bilen til å få den godkjent til 535i, den er nå reg som 520 og skilter er levert inn. Har satt i en m30b34 motor fra en 88mod 535i e 28. Har ribbet bilen innvendig og satt inn nestet helt ubrukte momo-stoler med 4-punkt, men har tatt vare på det alle meste av interiøret som var i veldig bra stand så jeg klarte ikke å bare kaste det. Bilen er ikke kjørbar og må hentes på henger. Det som jeg vet gjenstår for å bli kjørbar: - ny fremre del av mellomaksel - koble opp servopumpe - nytt ledningsnett - bytte/overhale starter (ny fungerende medfølger - bytte clutch, den som står i fungerer, men jeg har kjøpt en ny kraftigere clutch som tåler 800nm som følger med. -Legg opp kjøling (det meste er lagt opp) Som dere ser er det litt småpuss igjen for å få den kjørbar men absolutt et veldig, veldig bra utgangspunkt for å bli en veldig bra bil (både vei og banebil). Bilder kommer strax. Prisantydning 15000,- ( kan diskuteres så kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 bilder nå på plass. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 bump. Følger forøvrig med en m30b28 dele motor (er så og si komplett) med kvasskam og div på i prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 10 000,- første mann til mølla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 er det med org intriør ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Jepp har som sagt alt, foruten kanskje et dørtrekk eller to(mener jeg har alt), men framstoler,baksete, hatthylle osv har jeg liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 okei tar resten på pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Kom igjen folkens! Kan jo selge den som delebil å tjene langt over det man betaler for hele bilen. Jeg har ikke tid så mange muligheter her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Var det blått eller antrasitt gulvtrekk i denne ? Har du det enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå