Ola. Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Tror nok PPF gutta har plenty respekt til denne motoren jeg..
Anders_w Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 DRIIITFEIT BIL!!!!! (fett at Vin Diesel tok turen da.... HAHAHAHAHA:) har ikke lagt merke til det før nå jeg! sykt å han ligner på det bildet:)
Maloi Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Anders_w: da må du lese tråden din bedre;) Kommenterte det jo for leenge siden Side 2 eller noe.. Videoen var bra, få ut flere filmer!!!
Myren Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 utroli rått! krever film snarest! liker også matta du har i bagasjerommet;) hvor har du kjøpt den?
Anders_w Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Anders_w: da må du lese tråden din bedre;) Kommenterte det jo for leenge siden Side 2 eller noe.. Videoen var bra, få ut flere filmer!!! så det beklager det creds til deg utroli rått! krever film snarest! liker også matta du har i bagasjerommet;) hvor har du kjøpt den? kjøpt på koed for en del år siden mulig de fortsatt har de vet ikke..
skrokkis Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 har du ekspansjonstanken du hadde på s50'n som du kan selge?
_anders Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Sett kamera inni bilen å få se litt tømming av gir på tørr asfalt nå
Anders_w Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 har du ekspansjonstanken du hadde på s50'n som du kan selge? den solgte jeg med motor desverre Sett kamera inni bilen å få se litt tømming av gir på tørr asfalt nå hehe
anders87 Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Gratulerer med et konge resultat Anders, synes dette ble helverst! Vil også takke for at jeg fikk sitte på under banekjøringen på e30meet, greit skyv ja
Anders_w Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 komplett motor vurderes solgt med ALT som trengs for å putte i e30!! fuel cell, bensinsystem, pumper, pedalboks, mellomaksel, ALT!! pluss litt til eneste som trengs er å kappe hull til trykkrør å cooler.! Prislappen er 120k!!!
NBCustom Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 hvorfor selge om jeg tør spørre? du planlegger hva for noe?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå