baremats91 Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 overskrifta sier det meste selger da en kombi fra E34 med V8. usikker på km stand da jeg kjøpte denne brukt, men km stand må uansett kodes inn ingen synlige riper eller merker kom med bud, skambud vurderes
tonyku Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Passet den ikke? Det er vell denne jeg solgte til deg?
baremats91 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 brukte den andre delekombin på intstrumentet mitt istedenfor å ødelegge et som er helt
tonyku Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 brukte den andre delekombin på intstrumentet mitt istedenfor å ødelegge et som er helt Smart Derfor jeg sendte med ett deleinstrument
icemanM5 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Til automat eller manuell? Har en manuell selv, og gidder derfor ikke ha det discolyset til automaten i displayet. Hehe. Vet du/noen om det går an å flytte over den delen med girindikatoren på display fra automat til manuell, altså fjerne den delen med lysene, og bruke den delen uten lys fra manuell? Mvh
ZayteX Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Om jeg ikke husker helt feil, så er det bare å ta ut den boksen som viser gir osv å flytte den over om det er det du ønsker.. Alle deler i instrumentpanelet er utskiftbare/fjernbare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå