SteffenM2 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Har en 320i stående nå som jeg tenkte og kvitte meg med. Bilen er en 91mod, med rett over 300(ish) tusen på tellern. Bilen har defekt toppakning.. Rustmessig er bilen forholdsvis grei. Forskjermene er gåene, og ene kanalen er gåen. Kanalen kan eventuelt sveises før salg, men det kommer selvfølgelig ann på pris. Den har i følge forrige eier org. diffbrems, noe jeg mistenker at stemmer. Dette skal sjekkes nøyere opp før salg. Jeg har en M50B25 (vanos) blokk og topp, som kan følge med i tilegg i prisen. Den trenger en overhaling, da den har vært med i en bil brann. Motoren har ikke tatt skade, den er bare møkkete, og trenger litt nye deler. Det som følger med 2.5 litern er: BLOKK OG TOPP, SAMT HJERNE! <- det er ALT jeg har til den motoren. Bilen mangler frontlykter, da disse ble stjålet i forrige eiers eie. Bilder kommer utover kvelden! Ring for mere info, det er det enkleste. 95 52 17 00 PRIS: KR 14,490,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Prisen er så klart diskuterbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Bilder kommer utover kvelden! Hvilken kveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå