quatro84 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 hei har lyst til og sette inn ei presse i 328`n (M52TUB28) noen som har noen anbefalinger av kompressor kit. hvilket trykk bør jeg kjøre på. og hvilket trykk kan jeg kjøre på uten chip?
Niklas Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 hei har lyst til og sette inn ei presse i 328`n (M52TUB28)noen som har noen anbefalinger av kompressor kit. hvilket trykk bør jeg kjøre på. og hvilket trykk kan jeg kjøre på uten chip? Sjekk ut stage 1 og stage 2 til ESS tuning
quatro84 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Sjekk ut stage 1 og stage 2 til ESS tuning hei! har kikket på de her. men kan få tak i Vortech V2 sentrifugalkompressor som har stått på en lik motor. med alt av deler for en grei pris. denne ladet 0.3-0.4 bar med oppsettet og trengte vist nok ikke chip. lurer egentlig på hva fordeler og ulemper det er med denne og en skru kompressor. og hvilket trykk en bør kjøre på med de forskjellige mods. dyser, bansintrykk osv. osv.
LianLi Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Ville absolutt ikke vurdert sentrifugalpresse, lysholm skrupressa til ess fører til et massivt bedre bunndrag uten at du mister toppeffekt. Presse uten å justere software etterpå hørtes litt rart ut, vil nok tjene mye på optimalisert motorstyring som ess har. Både hva gjelder effekt, bruksvennelighet, drivstoff-forbruk og slikt.
quatro84 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 okey! takker. greit og få det avklart. bedre og legge til en 15 lapper for ess sin da. Stage I : Horsepower: 295 Auto (Stock 193) anbefaler vel en cluch oppgradering på denne effekten?
quatro84 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 er vel det blir motorbytte om litt.. har vel en gylden mulighet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå