Gå til innhold

Byttet viskerarmstag, viskerfeil/bryterfeil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bil bmw 320ia e36

Modell 1992

(importert 1996)

Skiftet viskerstag og viskerenhet(rele) i natt fordi viskere gikk hele tiden når de sto av. Og forrige eier hadde knukket prismen på staget der man monterer viskerarm.

Til problemet: når jeg hadde byttet rele(før viskerstag ble byttet) virket viskeren igjen (dvs at den ikke gikk hele tiden) men det dukket opp en annen feil, den går veeeeeldig sakte på intervalltrinnet og er fremdeles på intervalltrinnet når du tar den et hakk opp til sakte visking, og når den kommer til hurtigvisking går den som den skal. Noen som har en ide på hva som er feilen? Kan si at den "merker" når du tar den fra trinn 1 til 2 selv om den oppfører seg likt på de to trinnene begynner den på nytt( den visker med en gang og så går inn i intervall) såvidt jeg husker skal det være trinn -1 visk en gang trinn 0 visker av. Trinn 1 visker på intervall. Trinn 2 visker vanlig. Trinn 3 rask visking. Men her går den vanlig på trinn -1 og 0, men trinn 1 og 2 er like, mangler dermed vanlig visking. Noen ideer?

Problem 2: etter viskerstag ble byttet og viskerarm re-montert virket det som om jeg hadde montert stage feil på motoren, når jeg slår på viskeren går den først tilbake og så fram, og stopper i midten igjen, jeg tror dette er på grunn av at jeg har festet den feil på motoren som jeg trodde roterte rundt, men som jeg nå tror går i en C lignende bane. Og derfor går viskeren ned før den går rett vei og tilbake igjen. Tenkte jeg skulle hære med ddere før jeg demonterer og fikser igjen, for det var et rent helvette å komme til!

Beklager hvis det ble litt uklart, sitter og slriver på phonen men s jeg venter på dama hos frisøren :)

Håper på hjelp, sjekker inn igjen snart og svarer hvis dere har noen spørsmål eller noe jeg glemte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...