Dogi13 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Er det vanskelig og bytte ventilløfterne på denne er m20b25
2000Touring Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Om du har kunnskap om å ta fra hverandre en topp så er det ikke vanskelig. Føler at vanskelighetsgraden hører sammen med kunnskapsgraden "mekker'n" har. Har ikke gjort dette på en m20-motor selv, men på flere M10-motorer. Jeg syntes ikke det er spesielt vanskelig, men har du ikke skrudd på topper før kan det være greit å kjøpe rep.håndbok til bilen - så ser du der hvordan det gjøres.
ole_m7 Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Hvorfor skal de byttes? på M20 er det lettere enn M30 hvertfall, bare pass på å få ALT på plass rikitig, med clips og alt.. Man drar ut vippearmsakslene, og bytter vipperarmer... Må vel ha av toppen, eller topplokksboltene.
Dogi13 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Ventilløfterne på sylinder nr5 er knekt begge to
2000Touring Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Da må du vel ta av toppen for å se hvor mye som er ødelagt nedi sylinder/stempel/topp på syl. 5...
Dogi13 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Totalt motorhavari kan man si!!! Jeg antar at råda har knekt og voldtatt både tenplugg og ventiler pluss at det var enda en kenkt løfter.
2000Touring Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Ja, det ser du jo når du åpner motoren/tar av toppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå