Gå til innhold

HJELP! TUV!

523IAK
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har justerbart senkesett på E39 min. Jeg kjøpte bilen sånn.

Ble uheldigvis stoppet av politi og fikk visning. Og jeg har ikke TUV papirer jeg har ikke merke på de.

Løftet bilen opp idag. Og på demperen er det klistret en lapp der står det.

60 BM 04R

Auftr. No.: 708

På fjæra står det BM04R.

Jeg vet ikke hvilken merke det er engang.. Det stod ikke noe om det. Kan dere hjelpe meg hvis dere har noe forslag eller svar. Fant et bilde som er helt lik min. Bare at det ikke står V-Maxx på min. Helt blankt!

s5328clhmabtelvhxhwd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring inn til leverandøren av disse eller send mail, så får du tuv papirer. Ganske enkelt. Hadde apex senke fjærer og da sendte jeg bare mail til apex og dermed fikk jeg tuv papirene på neste mail. Også mangler det bare å ta 4 hjulskontroll å vise den på kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring inn til leverandøren av disse eller send mail, så får du tuv papirer. Ganske enkelt. Hadde apex senke fjærer og da sendte jeg bare mail til apex og dermed fikk jeg tuv papirene på neste mail. Også mangler det bare å ta 4 hjulskontroll å vise den på kontroll.

ja men jeg vet jo ikke om det er det jeg har... på min står det ikke noe merke... kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du har en 5 serie ?

V-maxx

"5 Sedan 520i/523i/525i/528i/530i/520D/525D/TD/TDS/530D excl. EDC/Touring/height adj. P 95-03 E39 40 ® 70 30 ® 65 60 BM 04 6.395,-"

Hei, ja. E39 sedan (523ia) Men skjønte ikke inlegget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...