trimchip Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Opprinnelig 1984 Modell 318I. Norsk bil, skilter er levert inn. Proff bygd M10 2,2 motor av BS Motor. Smidde Mahle stempel, pianotråd, custom innsug manifold,BSE data sprut, sinter clutsh med mer. Bygd videre på av trimchip.com med bla ny ex manifold/turbo/wastegate. Proff mappet, fin moment kurve, progressivt fint effektregister – veldig kjørbar motor. Ikke målt i benk, men anslår effekt til rundt 330-350Hk. 325 understell med 40% diffbrems. Sveist halvbur. Understell og bremser er i god stand , karrosseri er ikke noe glansbilde. Selges kr 35 000. Evt motor og gir – bud. Innlegg i dette fora besvares ikke. Henvendelser på SMS besvares ikke. Er din interessert ringer du 934 67791 Mvh Norman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikShamirian Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 har du ikke skilter til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen90 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 har du ikke skilter til bilen? skilter er levert inn står det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Der kom den ja. Mye rust på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Er dere blinde eller ?? Skriver jo ring, og ting på dette fora besvares ikke. Normann er en knall fyr, så bare å ringe det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Ypperlig motor for bruk i feks 02 eller E21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Masse henvendelser med bytte i alt fra Snøscotere til Barnevogner. Jeg har mye greier allerede - og trenger ikke mer Bytter KUN i $$$$$ - dvs penger! Prisen er satt ned med 11 000 kr - nå koster det kun 35000,- å få seg E30 med: Turbo Intercooler Datasprut Smidde stempel Custom innsug Boost brothers Turbo Eksos manifold 17" felger Polyurethane foringer bak M3 eksenter foringer i forstilling +++++ en haug med andre ting! Vær den første til å FORSTÅ at dette er billig . . . Ring meg for avtale - ha med penger, få MYE Turbo E30 for pengene! Dette er ikke et middels E30 vrak. Dem finnes det mange av. Denne bilen går FINT fra Bergen til Oslo uten noe annet enn å fylle bensin. På tide å våkne opp!!! Vennligst LES hele første annonsen før du ringer meg. Legg merke til nederste bilde - det er disse felgene bilen blir solgt med. 7 x 17" med gode dekk. Norman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 BOOOST! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Hadde handla denne tvert om finansen tilsa det. Er den her når m3'n reiser kommer jeg og henter. løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Vet noen om denne er solgt ? Får ikke kontakt med selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Den er ikke solgt enda. Mye morro for lite penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Ok, hvis den ikke er solgt skal jeg HA den. Si gjerne ifra til Norman om du kjenner han personlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Jeg har vært bortreist og lite tilgjengelig på telefon. Ring 934 67791 og legg evt igjen beskjed, så ringer jeg opp igjen. Norman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Da er bilen SOLGT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg