xray92 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Hei hei eg Lurer på om noen vet hva som skal til for og få godkjent ombygging av 318is til 320, Siden motoren min rauk og det blir billigere med ein 320 motor, men greit og få det godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 mangen seier det ikke er mulig og godkjenne en bil som har hatt 4 sylindra motor til 6 sylindra, pga akselvekt osv, det du eventuelt kan gjere er og høre med bt om ka dei meinere osv, men eg hadde nok fått tak i ein is motor igjen, da det koster noen kr og få godkjennt med 320motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xray92 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 offf:( trodde no karosseriet skulle vere heilt likt? :S asso er jo bare snakk om 10hk i økning, og det er jo skive bremser framme og bak? Dei i skranken på BT seier bare nei uansett so lenge du ikke har peiling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 ja karosseriet er dønn likt, men 6 sylindra motor er tyngre en 4 og da blir aksel vekta for tung framme, er også ikke lov og registrer ned til 4 seter lenger desverre, ellers så har du jo skivebrems osv på is'en men beste er og gå og få en avtale med en på biltilsynet og snakke med dei, men som sagt enkleste er nok og sette i en is motor igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 mangen seier det ikke er mulig og godkjenne en bil som har hatt 4 sylindra motor til 6 sylindra, pga akselvekt osv, det du eventuelt kan gjere er og høre med bt om ka dei meinere osv, men eg hadde nok fått tak i ein is motor igjen, da det koster noen kr og få godkjennt med 320motor... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Hallo ? Er da ikke noe problem det. Send et BREV til de, hvor du forklarer pent og ryddig hva du har planer og om og hvilke tiltak du skal gjøre for at det skal bli godkjent, mtp understell osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xray92 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 MTP understell? aner ikke hva det er:S ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Hallo ? Er da ikke noe problem det. Send et BREV til de, hvor du forklarer pent og ryddig hva du har planer og om og hvilke tiltak du skal gjøre for at det skal bli godkjent, mtp understell osv. I følge flere innlegg i denne linken er det et stort problem da BT tydeligvis har forandret på tidligere regler så ny motor kan ikke være tyngre enn den gamle. viewtopic.php?f=1&t=193034&hilit=ombygging+318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cha076 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 MTP understell? aner ikke hva det er:S ? MTP= ''med tanke på'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 mangen seier det ikke er mulig og godkjenne en bil som har hatt 4 sylindra motor til 6 sylindra, pga akselvekt osv, det du eventuelt kan gjere er og høre med bt om ka dei meinere osv, men eg hadde nok fått tak i ein is motor igjen, da det koster noen kr og få godkjennt med 320motor... det er fullt mulig å få godkjent den bilen der som 320 jo ! send inn en skikkelig søknad, så ordne det seg. skal ikkje vere nokke problem ! mange har gjort dette før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 har eg skreve att det vaar umulig totalt og gjere det, etter mi meining ei håplaus oppgradering fra is til 320, da kan du like så godt klemme til med 2.5 istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Ja, 320 går dårlig og bruker mye bensin etter min erfaring. Helle få tak i en 2.5 eller ny is motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 +1 på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå