e30 tic Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Noen som kan komme med noen erfaringer? Jeg fikk mine hjem og ble mildt sagt litt bekymret over kvaliteten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Jeg har noen fra irland engineering, og 2 av de knakk av på den ene felgen. Skumle greier. kammerat har de til kimmit, og de henger nå enda på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 for å si det sånn, så var di slipte i enden, og lakka sorte med noe jalla greier. Di virket til å være i heller laber kvalitet en di jeg har vert borti på rc bilen som jeg har skrudd opp og igjenn i flere år på løp som fortsatt er strøkne. Flere som kjører med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 kjøp arp og slipp og vær redd for att hjula skal dette vav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 kjøp arp og slipp og vær redd for att hjula skal dette vav. Hvem forhandler dette? Hadde egentli tenkt å kjøpe hos kollevold, men så måtte jeg ha noen små ting ifra kimmit så da ble boltene og der ifra. Angrer nå ja. Ikkje svarer ksr.no på mail heller så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 noen som har tlf nr til kimmit mail svarer di ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Fra gulesider: 1. Kimmit Sport Racing AS 904 14 171 Vie 6800 Førde Veibeskrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 fant nr, men takk, jeg fikk sende studsa i retur så da ordner det seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå