Johannes1993 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 jeg har ikke så veldig mye peiling på bil, men et av støttestagene bak på bilen min er gåent å må bytte det, bilen knirker som bare pokker på den andre siden av der det ene staget er gåent, å jeg har ingen anelse om hva det kan være har nettopp byttet dempere + fjører, noen som kan ha enm anelse om hva denne knirkingen kan være`?? det kan vel ikke være støttestaget? siden det er jo gåent på den ene siden... Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 søk: knirkeforing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 tror du det kan hjelpe å spraye litt silikon spray på den, sånn midlertidig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 nei. når den begynner å lag lyd så er den foring defekt. da er det slakker i den. det er nr 2 som bruker å lag lyd. delenr: 33326767748 Tom NS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 sprayde foringen under fjøra ned med silikonspray, da forsvant knirkingen littegrande før det kom tilbake igjen litt senere. Kan det være mulig at det er denna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Helt garantert. Har knirking på min selv når jeg kjører over fartsdumper o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 ja. det er den. hjelper ikke å smør. når den lager lyd så er det stor slakker i den kula som er inni foringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå