gkw89 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 noen som har, eller vet om hvor man får tak i det(untatt Rune hansen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 http://www.acm-ab.se Er vel 2500 SEK + frakt. Ikke perfekte pansere, men ser ikke ut som et laken i 160km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 titta på den siden, og virker som det er verdt pengene =) har du sånn selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Jepp, jeg har det på bildet (hentet fra salgsannonsa). Det sånn tja vil jeg si. Jeg hadde planer om å mekke til så det passa i orginal festene... det tror jeg bare er å glemme som en god/holdbar løsning. Det funker helt greit om du skal ha panserlåser. Personlig ville jeg lagt penga på et skikkelig carbonpanser, men det koster jo gjerne litt. Skulle fått til et skikkelig gruppekjøp og fått HP Composite karen nedi Østfold til å lage stort opplag. Et glassfiber/carbon panser venter jeg på fra MV, mulig det gjør jobben. Her har du en tidlig ACM type mener jeg... de så litt annerledes ut (dårlig bilde, beklager). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå