datsryd Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 korles får æ te å legg med bilde?? får lasta opp bilde men når æ ska legg d inn bli ikke bildan med Moderatoredit(Kjennern): Endret tittel på emne. Anbefaler deg som nytt medlem og lese denne tråden her: viewtopic.php?f=9&t=1547 Her står det mye gode tips.
winchester Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Du må kopiere linken, og legge den til i innlegget før du legger det ut. Du kan ikke bare trykke last opp bilder, så "OK". Linkene står bak hvert bilde når de er ferdig opplastet, så velger du om du vil ha thumbnail (mindre bilde, som blir større når du klikker på det) eller maks skalert (til en viss grad). Håper det var til hjelp.
hao Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Hadde problemer med dette selv i starten. Feilen jeg gjorde skjedde da jeg kopierte filen. Jeg dro musa fra høyre mot venstre og da fikk jeg ikke med hele linken. Starte helt fra venstre på linken du skal kopiere og dra til høyre slik at alt blir med og lim inn i feltet der du vanligvis skriver.
winchester Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Hadde problemer med dette selv i starten.Feilen jeg gjorde skjedde da jeg kopierte filen. Jeg dro musa fra høyre mot venstre og da fikk jeg ikke med hele linken. Starte helt fra venstre på linken du skal kopiere og dra til høyre slik at alt blir med og lim inn i feltet der du vanligvis skriver. Eller trykk i boksen hvor linken er for deretter å trykke CTRL+A for å markere hele linken, så CTRL+C for å kopiere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå