Genco Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Hei, Kjørte avgårde med bilen i går og merket at det sto "Disabled" på displayet til Business CD (orginalt). Syntes det var litt rart, og tenkte jeg skulle stoppe og ta en titt, og merket så at blinklysene ikke virket - ingenting skjedde når jeg blinket. Videre syntes jeg vifta oppførte seg rart og gikk rundt med veldig variabel hastighet, spesielt de første 10-20 sekundene etter oppstart. Kjørte hjem igjen for å sjekke litt mer, og det viste seg at blinklys og nødblink virker ute, men ingenting skjer i panelet inne ved blinking eller nødblink - ingen indikatorer som blinker og heller ingen "klikking". Displayet for Self-Check som før viste problem med frontlys er nå helt svart, viser ingenting lenger. Radioen viser fortsatt "Disabled", og displayet går av hvis jeg prøver å trykke noen av knappene. AC ser heller ikke ut til å virke - AC lyser grønt når jeg skrur den på men ingen forskjell i temp eller lyd/dur såvidt jeg kan merke. Har ikke kjørt særlig langt med bilen etter dette, men det virker også som det ikke kommer varm luft når jeg skrur opp på max temp. Noen som har noen tips til hva som kan være galt? Har ikke fått sjekket alle sikringer men ut ifra sikringskjemaet kan jeg ikke helt se noen fellesnevner osv. Har ikke hatt dødt batteri eller startet opp med kabler så lenge jeg har hatt bilen i hvertfall. Tok forresten "dashboard diagnostic test" (test 2) og da virket tilsynelatende alt, inkl. blinkindikatorer og self-check displayet osv. 320d Touring, 2000
Genco Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Har sjekket alle sikringer. Lot batteriet være koblet fra i noen minutter i håp om at ting ville "resette seg", to no avail. Tips til videre feilsøking mottas med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå