Zwirc Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Hei! Da er jeg tilbake etter 3-4 år i skyggen Kjøpte i går en BMW 320D E91 Veldig fornøyd med bilen! Den har pro navi, el sportsseter delskinn, panorama, sportsunderstell, rygge sensor, ja det meste av utstyr. Fikk med 18" sommerfelg der alle 4 felgene var veldig skadd. Derfor ønsker jeg å kjøpe felger helst m/dekk til en grei pris Her snakker vi ikke 10 000 kr klassen! Noen som har forslag eller hvor de selger? Holder til på Sørlandet, så bor du i nerheten og har noen felger si ifra Idet bilen mangler Angel Eyes / Led lys lurer jeg litt på dette og om noen selger det her? Og er LED tilgjengelig for E90/E91? Så GSbildeler har tilbud på angel eyes til 3000,- Bør jeg kjøpe disse her, eller bør jeg også kjøpe xenon med det samme jeg kjøper nye lykter? På forhånd takk Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Har noen 20" til e91. kan ta dine 18" som delbet.. 6-7000 imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tuning Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Har en del stash til e91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 bmw-e36-e46: de blir litt for store ^^ M-Tuning: Som hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå