12Anonym12 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kjøpte ny bil i dag, en bmw e46 318i som kun har 112k på telleren. Bilen har hatt to eiere før meg, første eier var en eldre busssjåfør og andre eier var en annen bussjåfør på rundt 60 år. Bilen har fult servicehefte og er i veldig god stand! Så håper dette blir en bra førstebil, bare å vente på lappen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Gratulerer med ny bil! Denne så veldig helt og pen ut.. Ikke putte for mye dill dall på den bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Har ingen store planer om det nei Det jeg har lyst til er, sote rutene helt fram litt men heller ikke for mye. Shadowline lister Litt senk Svart blanke nyrer / carbon ( men det kan kanskje bli litt "harry" ) og mørke blinklys forran Tror det også blir Mtech til sommeren, men siden jeg får lappen til høsten er det kanskje dumt å gjøre det før vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Hørtes ut som fine planer Svak film og shadowline er aldri feil.. selvom de blanke listene på bilen din var ekstra utstyr på bilen din etterom det er en 4er.. heh.. Skal skifte til shadowline selv, liker ikke den chromen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Her er det lenge siden det har skjedd noe, når det gjelder bilen har det ikke skjedd mye men jeg har ihvertfall fått lappen Har fått spart opp litt penger så nå står justerbart senkesett og felger for tur. Supersport Black Evolution er vel senkesettet jeg skal ha men er litt mer usikker på felger. Har falt veldig for Vertini Concave i 8,5" og 9,5", 19" Ellers har jeg sett litt på Zito Bonsai eller Hva tror dere? eller har dere noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå