Gå til innhold

Jonas sin 2002 320dt m-sport Tysker stuk! Nå med bilder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! tenkte kanskje det var på tide å lage tråd om bilen min her.

er en 320dt med ganske lang kmstand (227000), men god stand og har en del utstyr som navi, H/K, m-sport, fjernstyrt webasto osv.

Bilen er nå idag senket med justerbart FK, 19" antera felger og badlook panser.

Har lyst til å gå for en litt mere spesiell look og har funnet ut att det kanskje ikke finnes noe som passer bedre enn skikkelig tysker look.

Fikk mine OZ futura 10x18 og 9x18 i går! kjøpte hos felgen-garage.de.

har også bestilt dekk til disse og håper på bra strekk! 225/35 og 235/35.

Gleder meg som en unge til å få disse på!:)

Prøvde å få lagt ut bilder av bilen og felgene, men fikk ikke dette til nå!

Men tar imot tips for hvordan bilen kan bli penere og få en mere tysker stil!:D

-Jonas

Skrevet

Har nå fått tatt bilder med ny felgene :) Dårlige mobil bilder sådan, men kommer bilder med speilrefleks kamera når skjermene og fronten er lakkert og bilen er polert!

De 2 første bildene er under justering av senkesettet og det siste bildet er slik bilen er nå! skal ha den litt lavere bak, men venter til stereoen er ferdig bygget før jeg senkere mere :)

Bilde0090.jpg

Bilde0089.jpg

Bilde0091.jpg

Skrevet

Får vel følge litt med her, men synes det ble litt overkill med panseret også ble det litt for mye lakkerte deler, både lister og diffusor, mulig det ser litt for mye ut fordi det er sølv. Men felgene og resten av bilen ser bra ut :)

Skrevet

Jeg synes lakkerte lister og diffusor gjør seg meget bra på bilen din. Har en kamerat som har gjort akkurat det samme, og det ser meget bra ut.

Tåkelysdekslene derimot kunne fortsatt ha vært sorte.

Liker det cleane utseendet på bilen din meget godt!

Skrevet

kjøpte bilen med alt lakkert og badlooken på, så har egentli ikke tenkt på å gjøre noe med det :) syns fronten er noe av det råeste på bilen! ser så sint ut :) men har egentli ikke tenkt over att alt er lakkert og hvordan den ser ut orginalt.. noen som har bilde av en m-sport, sølvfarget uten lakkerte lister osv?

har svart diffusor også, til det avtagbare hengerfestet :)

og bilen ser mye bedre ut i virkeligheten :)

Skrevet
gjorde seg med de felgene ja :)

ser ut som du fikk de på mål med maks utfylling av hjulbrønnene :)

Kan ennå space litt ut framme, men bak er det akkurat på millimetern att det gikk med 235/35 dekk! kunne ikke kjørt 245/35 uten å valse.. Ja, har drømt om disse felgene siden jeg var 17 og kjøpte min første MB 190e ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...