hare4 Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Jeg har 4 stk Momo Corse felger som flasser litt rundt crome kanten, har sett flere pusse og polerer på felgene her på forumet og får bra resultet, hva kan jeg gjøre med felgene mine? Takker for all hjelp!
635csi Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Få av klarlakken med Duxola malingsfjerner eller lignende først hvertfall. Jeg bruker nå Gjøco malingsfjerner, og den funker også knall. Dersom du ikke har noen hakk/riper kan du våtslipe direkte med fint pussepapir før polering. Poleringssettet fra Gasolin funker bra til grov-/ og finpolering. Jeg ville gått for flytende pasta i såfall: http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... c5b7f5bda7 Finnes helt sikker masse annet bra på markedet, men personlig har jeg kun erfaring med ovennevnte produkter.
hare4 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Okei, er ikke noe riper, bare flassing rundt momo skriften men på cromen:-) Men først malingsfjerner, pusse, polere? eller bare våtslipe og polere`?
635csi Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Siden det virker som du må bort med klarlakken, ville jeg ha fjernet den med malingsfjerner ja. Alternativet blir mye pussing Når du får av klarlakken ser du lett tilstanden til kanten. Dersom den er slett nok uten noen riper/hakk, så kan du alltids prøve å polere direkte. Men fra fabrikk er finishen sjelden like bra som du får med våtsliping med 1000/1200-papir
hare4 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Ok, skal se hva som må til, takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå