Gå til innhold

Sjekker intressen for 90mod 520


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, vurdere å selge bilen min til fordel for nyere/bedre bil.

Bilen ser helt grei ut, men er som alltids på gamle biler en del pirk.

Er litt overflate rust her og der, nederst på skjermene og litt ved tanklokk og inni dørene.

Jeg tror toppen på bilen er gåen.. Bilen kan ikke stå på tomgang for da koker den. Men hvis man fyller vann og lufter den jevnlig koker den ikke så lenge motoren får luft.

Venstre bakskjerm har akkuratt blitt rettet opp og lakkert etter jeg ble påkjørt, dette gjelder også bakluka og fangern er lakkert i bilens farge.

Det er også skinninteriør i bilen ;)

Bilen er godkjent senka i vognkort og det står på 8,5x18 med 215/35-18 og 9,5x18 med 225/40-18 dekk på bilen på sommer og 225/45-17 piggdekk på vinter. Alle dekkene er ganske nye..

Det mangler en spreder etter jeg hadde ett møte med brøytekanten i vinter.. Ramma og hele feste knakk da desverre..

Bilder:

e8x3ndbsviel8qal9drj.jpg

Med vinterdekk.

5kurca9ixxjkq5sgsjh6.jpg

Sommerdekk og potta som står på nå.. Orginal følger med.

2oem01bdes7ahwbaah5t.jpg

Har orginale baklykter som medfølger og et sett med angel eyes som kan følge med hvis det er interessant, husker ikke om alle pærene virker..

Innbytte er aktuelt med mellomlegg fra min side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

225 dekk på en 9,5" felg? Da er felgen en god del breiere enn dekket eller? Gjort bevisst eller bare ble det sånn?

Skulle nok hatt 265 dekk minst da så ikke felgen tar borti alt mulig FØR dekket?

Pris på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...