Z1 Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Er den lakka lilla over alt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 ja denne har jeg lest en del om tidligere på svenske nettsider. men den gang var det gjort en del med motoren. er den blitt byttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 skal se om jeg finner noe, er bilen vist hos bt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 har du noe mer info om den? hva er gjort med understell? hva slags eksos? ting som kan skape trøbbel hos bt... følger cf innsuget med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Den er ikke trimmet til over 330hk/350nm uansett, så ser ikke noe problem med å vise denne til BT m.t.p motoren sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Nå skal du høre herr larsen, når det gjelder import og førstegangs registrering av sanne biler i norge krever ofte bt at bilen er tilnærmet original, derfor jeg lurer. Er det annen eksos, andre bremser, understell... du skjønner:) og hvis bt har mistanke om at motoren er trimmet kan de også kreve at du skal fremlegge bremsepapir, å da blir det fort dyrt;) IKKE at jeg mener det blir noe problem her, motoren ser jo original ut. Men når jeg viste m3'n min med køhler bygd motor, så såg de at motoren var nybygd og var helt sikre på at den var trimmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Kom ikke på det! Men jeg har vert med å import godkjenne en Sierra Cosworth, da tok vi felgne og senkesettet samtidig. Skal ikke vere noe mere problem å godkjenne det under en importering enn etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Neida, det går vel så lenge en har papirer på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Hva slags understell er det som står på? Interessert i bytte med dyrere bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå