Bmw4life Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Hei, jeg ser meg nødt til å selge min bmw. det er en 96 mod 318 stv, km stand: 225 000 snart. den har noen små feil, abs virker ikke, regner med det bare er en føler men jeg har ikke sjekket dette. er litt rust på den, en god del rust er tatt, men er fremdeles litt igjen. Den har fått nytt eksos, eller, bakre del er byttet, fra katalysator og bak. dette ble byttet for 3 uker siden. den fikk nye dempere og fjærer i november 2010. Nye bremser rundt hele blir satt på i løpet av 1 uke ca. eu godkjent i år, men tror den skal inn igjen neste år, da jeg var for sen. Jeg selger den fordi familie situasjon gjør det nødvendig med noe som er relativt mye større. tenkte meg en pris på 20 000, men kom gjerne med bud. Bilder kommer til onsdag, da jeg ikke har bilen hjemme før det. Send meg en sms på: 99510139. Eller pm, post her. Helst ikke ring, da telefonen min ikke har den beste høytaler lenger. (kan nesten ikke høre i den) Mvh Ørjan Olsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 en radiator slange har tatt kvelden, den som går inn i torpedoveggen. er ikke så lett å komme til der, så bilen kommer nok ikke hjem før i morgen eller i helgen, bilder kommer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå