Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter et leketøy å ha på bane, må ha bakhjulsttrek? Jeg vuderer og hente en i sverige, men har ikke så mye og bruke av penger hadde tenkt 20 maks! Hva har dere og anbefalle som det går ann og sladde med? 535?

• 1 month later...
Skrevet

For 6 år siden hadde jeg en 200sx rs13 (s13) med litt over 300hk i motor. Den var satt opp til drifting og jeg tok lån på 90 000,- . (det var rett før prisene datt rett i bakken). Jeg vil tro at du kan få en veldig morsom s13 for ca 20-30000 NOK om du ikke skal ha skilt på den.

Min hadde blant annet coilovers og utslitte bakdekk. Det var nok til at jeg kunne ligge i 60-80km timen å drifte uavbrutt bortover våt asfalt. På tørr asfalt hadde den ingen propblemer med å drifte litt på 3.gir. Det finnes ikke feste i de bilene og da du attpå til har riktig oppsett og dårlig dekk, så er det morro som fy.. :D (ikke at jeg anbefaler villmannskjøring på offentlig vei, det kan du gjøre på bane)

At jeg beholdt lappen som 19-20-åring er veldig merkelig.... :roll:

Skrevet

s13 ja. japs er kult. men hadde lyst til og ha tysker som jeg hadde gjort det meste med selv. men vi får se hva som skjer fram over. har fått to andre kompiser til og kjøpe e30 som banebil også så det er litt av greia. men bra forslag

Skrevet
syns jeg hørte at 4.5 fra 7 serie var en 3.5 liters blokk med turbo, men vet ikke..

er nok en 3,4l med turbo det.. event 3,2l om den er eldre...

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...