Spinx Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Kan gi deg 500 for frontlyktene visst di har stått på en venstrestyret bil?
marius.hj Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 200 for tåkelys?? passer disse til m-fanger?? vet ikke om de passer.
marius.hj Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 jeg har e36 coupe framstoler og bakseter til salgs har ikke noe interiør
marius.hj Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 hvor mye for speil? diamantsvart? kommer an på hva du er villig til å gi det. Speila er veldig dårlig i lakk, har en misstanke om att det bare har vert brukt sprayboks uten noe grunning eller noe. da mesteparten av lakken er slitt bort.
marius.hj Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Hvor mye for lyktene foran? Jeg vet ikke hva jeg skall ha for de, vet heller ikke hvilken tillstand de er i da jeg ikke har fått demontert de enda. Jeg har reist på sjøen nå, så er ikke hjemme igjenn før om 4-5uker.
Hjelen Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 200 for tåkelys?? passer disse til m-fanger?? vet ikke om de passer. De passer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå