Hjelen Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 rust på bakluka? Er rust helt nede på luka. (standard)
marius.hj Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Har du speilene enda? Er de elektriske? har speila ja, men dæm e ikke el.
marius.hj Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 hr du de mørke listene rundt side vinduene ? De utvendige listene har jeg ja.
sp3edyy Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 sweet hva skal du ha for dem? ser de bra ut? evt bilde?=)
skibale Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 mye for listverk rundt alle ruter/dører + spyler motor ?
marius.hj Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 mye for listverk rundt alle ruter/dører + spyler motor ? Vanskelig å si, da jeg ikke vet helt sikkert om noen av listene blir solgt til Sp3edyy ennå. Jeg er på sjøen i ca 3uker ennå. så jeg får se når jeg kommer meg hjem
sp3edyy Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 mye for listverk rundt alle ruter/dører + spyler motor ? Vanskelig å si, da jeg ikke vet helt sikkert om noen av listene blir solgt til Sp3edyy ennå. Jeg er på sjøen i ca 3uker ennå. så jeg får se når jeg kommer meg hjem bare å selge listene til marius, fikk svar fra en annen hmm skal ha for baklyktene da?
marius.hj Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 mye for listverk rundt alle ruter/dører + spyler motor ? Vanskelig å si, da jeg ikke vet helt sikkert om noen av listene blir solgt til Sp3edyy ennå. Jeg er på sjøen i ca 3uker ennå. så jeg får se når jeg kommer meg hjem bare å selge listene til marius, fikk svar fra en annen hmm skal ha for baklyktene da? Hva byr du for de da?
marius.hj Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Da for skibale med en del billige deler i kveldinga her Da er det vell egentli ikke så mye gjenn som er noe å ha. Har grøftlys og div småtterier igjenn ennå. Har også en god del e34 deler liggende ennå, som dørtrekk til touring, hovedlykter, baklykter, bakfanger panser, og sikkert noe mere. Send PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå