Søviknes Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 har liggendes m20b25 deler 88mod. ferdigbygd turbotopp.<----toppen er ny og skal vere go for over 550hk! Topp: 731(320/323) passer og på 325/525 men da må du frese forbreningskameret. Nyovehalt Portet Sveiset Freset ventilseter større til Shrick rustfrie raceventiler Cat cams alu retainere Cat cams hardere ventilfjører(doble) Heavy duty vippearmer fra IE turbokam Småmodifisert forbrenningkammer (325/525) nytt slipesett. nytt pakningsett. nytt simiringsett. nytt smide råder. nytt stempelringer. brukt wastgate med turbo og turbomanifoyl. å noe til som eg har liggende som eg ikkje kommer på. (alt er nytt) pris på alt dette har kostet meg er over 30000tusen, men har bare blitt liggende. Og det er vansklig og selle det til rett pris. eg skal ha 10tusen for alt komplett. dette er billig!!! kupp!! selges billi grunnet økonomi! skambud er bare å glemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Hvor mye for turbo, manifold og wg? Har du grenrør m.m? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Hvor mye for turbo, manifold og wg?Har du grenrør m.m? turbon skulla ha fått en overhaling, et knekt turbinblad og 2 gjenger på turbinhuset er sprengt. turbomanifoylden er i støpejern og er i god stand, fårdelen med denne er at den er knallsterk og tåler vanvitig tempratur. Wg er i bra stand:) kom med bud:) skal ikkje ha gull for dette... turbo type: t3/t4 Vband ''0'' trim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 er det bare jeg som er blind, eller er det ingen bilder av rådene? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søviknes Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 er det bare jeg som er blind, eller er det ingen bilder av rådene? hehe då må du nokk bere leite litt bedre bilde av rådene er der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 pm sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 er det bare jeg som er blind, eller er det ingen bilder av rådene? hehe då må du nokk bere leite litt bedre bilde av rådene er der hehe Får ikke opp noe bilde av rådene jeg, mulig det er datan min som er tullete... legg ut bilde i svar da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 ser heller ingen råder. hvilket merke er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå