Beta Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 trenger bunnpanne begge delene + oljepickup fra m40 eller m42 motor til e30.. Haster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 BUMP. Panne fra e34 m40 motor passer og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 bump. Ingen som har liggende en gammel dritt motor med bunnpanne??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Jeg har bunnpanne! Fra m42. Er på ferie akkurat nå, men kan sende deg noen bilder hvis du vil ha det for å titte? Får kanskje til i morra seint, eller etter Gatebil! Send meg nr ditt på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Bump. Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har bunnpanne! Fra m42. Er på ferie akkurat nå, men kan sende deg noen bilder hvis du vil ha det for å titte? Får kanskje til i morra seint, eller etter Gatebil! Send meg nr ditt på PM Det står jo svart på hvitt at jeg har en bunnpanne til deg her da! Lol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har bunnpanne! Fra m42. Er på ferie akkurat nå, men kan sende deg noen bilder hvis du vil ha det for å titte? Får kanskje til i morra seint, eller etter Gatebil! Send meg nr ditt på PM Det står jo svart på hvitt at jeg har en bunnpanne til deg her da! Lol? Syns prisen din var litt drøy. Kan jo kjøpe en komplett motor for samme prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har nedre del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Da skal jeg følge spent med på åssen pris du får det til! Free bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Jeg solgte en motor i dag, men jeg sparte bunnpanna til deg! Hvor mye byr du? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 + frakt så er det ditt! Har mulighet til å sende i morgen formiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Er du sjeldent Online? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Ja det er han, skal sende han melding for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Har fått tak i han nå! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå