Larsemann82 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Fikk følgende feil på service: (BMW Tromsø) -Slakk øvre bærekuler bak -Bakre bærearmsforinger foran dårlig Ringte GS. De sa at denne bilen ikke har bærekuler bak. Prøvde da å ringe delelageret hos BMW. Der kom jeg ikke gjennom. Hadde vært nice hvis noen av dere lærde kan fortelle meg hvilke deler jeg trenger, gjerne med delenr hos koed og GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Nr 2. Delenr:33326775551 Øvre yttre bærearmsforing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Eller delenr: www3020 hos Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsemann82 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Ble handel på GS da Koed ikke hadde alt på lager. Sparte ca 25% ift originale deler. Bra timing siden kampanjen er over i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Denne kalles en Uniball Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå