gnilb Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Hei Selger basskassen min da jeg vil ha en annen. Kassen er lukket og kjøpt ferdig bygd. Elementene er to Kenwood KFC w3012. Siz - 12 -inch Impedance - 4 ohms Cone Material -Polypropylene Surround Material Urethane foam Ideal Sealed Box Volume (cubic feet) - 1.25 Ideal Ported Box Volume (cubic feet) - 1.5 Port diameter (inches)- N/A Port length (inches) - N/A Free-Air - No Dual Voice Coil - No Sensitivity - 86 dB at 1 watt Frequency Response - 39 - 300 Hz RMS Power Range (Watts) - 50-400 Peak Power Handling (Watts) - 1200 Top Mount Depth (inches) 6 1/4 Bottom Mount Depth (inches) - 7 Cutout Diameter or Length (inches) 11 Vas (liters) - 62 Fs (Hz) - 31 Qts - 1.012 Xmax (millimeters) - 13.8 Kjøpte kassen privat rett før jul og var ikke innspilt enda. Har ikke spilt max med denne da jeg ikke har hatt god nok forsterker. Oppgraderer hele anlegget nå og bytter denne samtidig. Er en liten rift i filten men har ingen betydning. Kan se om jeg får fikset det før salg. Kom med bud. Eneste bildet jeg har for øyeblikket. Kan ta flere om ønskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå