daigzen Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Har nett skiftet frontrute, samt ny pakning. Listene er skikkelig på plass, men det leker forsatt inn.(Det lekte før eg skiftet rute og pakning og) På golvet på førersiden, og passasjer siden kommer det vatn iløpet av ei regnfull natt.. Eg har lagt rutelim imellom pakningen nå, men det leker forsatt inn. Så med andre ord, det kan ikke komme inn fra ruta. Har dere noen tips på hvor vatnet kan komme inn? Ser at vatnet kommer spredd inn på torpedoveggen når det regner.. Hjelp meg, eg blir snart heilt ifra meg! Nett sveis som faen på golvet pga det har vore lekkasje i maaange år, og vil helst ikke gjere det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 har du lagt rutelim mellom ruta og lista? er der det pleie rå lekke.. lekker på min også med ny rute og ny list... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Har lagt rutelim mellom pakningen og ruta innvendig. Edit: Så du mener eg skal ta det på utvendig, menst listene presser pakningen, og legge rutelim mellom pakning og rute ? Vil helst ikke la det se så jalla ut.. Synd det skal vere et problem på desse godbilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 du burde ha rutelim mellom ruta-lista OG lista-bilen.. da blir det tett.. mange som sliter med dette.. bl.a meg selv som var vanndamm inne i bilen hver gang det regner edit: nei du skal ikke ha det på utsiden.. du skal ha det inni lista mellom ruta og lista og inni lista mellom bilen og lista... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 Okei, blei litt rotete det der. Men skal prøve når det er fint vær ute Denne gangen skal det sauses inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå