Gå til innhold

#232 Salih`s E30 S38 turbo prosjekt


Salih
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leste hele tråden og må si at dette var interessant lesing! Har alltid ønsket dette selv som hobby, men lurer på hvordan det er å ha dette som hobby kostnadsmessig? Ser du handler i hytt og pine, bryter sønn, handler og fikser igjen :P Må vel ta en hel del på både økonomien og fritiden?

Og jeg kan ikke få sagt nok hvor mye mer sporty 3-serie ser ut med M3-bredding. helt crazy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Salih er på Gatebil, så skal jeg svare litt for han ang økonomi og tid...

Til tider så gjør han ikke annet enn å holde på med bilen, tar nesten ALL tid, og tar stort sett alt av penger..

BAre en helg på gatebil koster fort 5000kr. Med mat, inngang, kjøring, fuel osv osv osv

Så hvis du er redd for å bruke penger er det bare å glemme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Salih er på Gatebil, så skal jeg svare litt for han ang økonomi og tid...

Til tider så gjør han ikke annet enn å holde på med bilen, tar nesten ALL tid, og tar stort sett alt av penger..

BAre en helg på gatebil koster fort 5000kr. Med mat, inngang, kjøring, fuel osv osv osv

Så hvis du er redd for å bruke penger er det bare å glemme;)

5000.- ? det skal godt gjøres.. si 10 lapper så nærmer du deg.. jeg brukte ca det, og det var uten å sløse ei krone, når man regner med bensin, dekk ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Takk for det karer =)

Lekasjen skyldes en skrue som holder ene enden av fuelrailen hadde løsna, så bensintrykket klarte å skyve fuelrailen opp fra dysene, nok til at det begynte å lekke forbi.. :P

Fornøyd med helgens kjøring, kvalifiserte 1. plass på lørdag, og endte på 3. plass under finalene på søndagen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...