Gå til innhold

#232 Salih`s E30 S38 turbo prosjekt


Salih
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Resultat fra bremsing idag: 610Hk å 760Nm på hjula med 1bar ladetrykk, 300Nm på hjula ved 2000rpm! :D Utrolig fornøyd selvom inngående aksel i diffen knakk på runnet etter.. ny diff er handla og monteres i morgen. Tusen takk til Christer Hallvorsen for en knall jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte e85 ;) ligger med gode marginer både på tenning sia og bensin.

vil tro det funker greit med den effekten, skal jo brukes hovedsakelig til å sladde med uansett :P har ikke fått testa den enda da, håper på første test tur i morgen etter diff bytte og innstillinger av hjulvinkler. skal se om jeg får opp no film fra bremsinga etterhvert også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk testa litt på gardermoen på onsdag, sleit litt med fusking og at den ble for varm.. Fuskinga tror jeg kommer av dårlig jording mellom motor og kaross, mens det at den ble for varm er for lite luft som går igjennom radiatoren tror jeg, vifta hadde jo slutta å funke.. ble noen få bilder av kjøringa som jeg tenkte jeg skulle dele hvertfall..

IMG_3796.jpg

Disse er fra Scotty på Powerdrift foumet:

E30-3.jpg

E30-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt sammen en liten kortfilm på ca 38sec av de to første gangene bilen blir testa, litt utafor verkstedet og litt på gardermoen, handla inn gopro hd kamera så skal prøve å få filma så mye jeg kan av kjøringa i år 8)

th_SalihPromo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...