Gå til innhold

#232 Salih`s E30 S38 turbo prosjekt


Salih
 Share

Anbefalte innlegg

tenkte på det samme yngve.. men slik pakningshavari har jeg og fått med 100% rett topp, da hadde jeg tenningsbank innimellom, sånn ca midt i registret, før du har fått opp fult ladetrykk osv. så kan hende du burde sjekke mappet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pakningen orginalt er jo ikke laga for overtrykk og det blir litt trykk nedi der mere enn orginalt men ny stålpanking med lim og etterstramming må det vel blir tett har vertfall ikke opplevet at det har streika før.

forige gang hadde du ikke lim og ikke etterstramming noe som er 2 viktige ting også kjørere du kun på 1 bar så skal vel ikke slite så mye med pakningsproblemer.

skal høre på jobben hvor man kjøper denna sprayen dissa cryslerene må jo ha det for å bli litt tette hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sjekke toppen ujevnheter med klokke i morgen, så blir det nok sannsynligvis cooperring fra ppf, gidder ikke mere tull nå, er ikke bare å bare for å få av den toppen for å si det sån.. uansett så er det faktisk raskest å bestille fra ppf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla turbo allerede, en turbonetics gtk-850 kulelager.

Fikk org topp pakning idag også som skal monteres før lørdag, så må jeg bare finne en fin måte å få slangeklemmene til å holde på..

show/oppvisnings kjøring i hønefoss på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å prøve med t-klemmer PK, men jeg trenger så sykt mange av dem :?

Gkw89: jeg er ikke helt sikker på hvor i hønefoss, det kan finne ut av i kveld eller i morgen :wink:

Varma opp motorn for å kunne etterdra topploks bolter, er jo så sykt mye jobb om jeg skulle montert alt i toppen og registeret, så demontert alt for å komme til boltene igjenn, etterdra og så montere alt igjenn for å å kunne kjøre.. fikk hvertfall blokk å topp så varmt at jeg ikke klarte å ha handa på dem i mere en 1-2 sec, dvs over 60grader. Bildene sier sitt, det som ligger i kjelen er den elektriske vannpumpa :D

image1.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vann greiene funka faktisk bra, hehe.. Merka at jeg fikk dratt "mer" på boltene :)

gkw89: scn buskerud treffet ellerno heter det greiene som jeg skal på, viste ikke at det het det før istad jeg hehe.. skal arangeres ved vianor, på et industri området :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...