Gå til innhold

#232 Salih`s E30 S38 turbo prosjekt


Salih
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å si ifra det gkw89, altid sugen på å få kjørt litt :wink:

Hyggelig at folk kommer bort å hilser på spruddel :wink: Men jeg var litt stressa noen ganger iløpet av helga kan man si, endte som regel at jeg skrudde til jeg måtte ut for å kjøre kvalik og løp hehe

Panseret tok jeg på lørdagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Driver å tenker litt på og bytte farge på bilen når jeg først skal ha den hellakkert når m3 bredderne kommer på iløpet av vinteren.. Trenger tips til fargevalg, kan være kombinasjoner av flere farger osv.. noen som er flinke på photoshop kanskje??

Kom med tips å forslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Her har det vært ganske stille en stund, har passa på og ikke bli lei skruinga så jeg har hatt en liten pause..

Men nå er det pån igjenn! Toppen er levert til planing, ny cooperring pakning fra ppf har ankommet, "nye" bærearmer foran er under "utvikling" for å hindre subbing i rammevangen under fult utslag.

Det jeg ikke er helt sikker på hvordan er skal ordne opp i er kjølinga, da jeg sleit en del med vanntempen ifjor! har tenkt litt på volvo v70 radiator med org vifte og deksel, noen som har trua på det? Eller kanskje noen andre tips og triks??

Så fort motoren er sammen igjenn blir det sliping og sparkling av bilen, samt montere m3 breddere etc før lakk!

Skal prøve å oppdattere med bilder osv så fort det skjer noe videre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henter radiator og vifter fra en 04- transport i morgen, radiatoren er ca 100x60cm :P en del større en den jeg har nå. med bedre utlufting bak bilen, og bedre tilførsel lufting under og muligens på sidene har jeg trua på at dette kan funke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...