mbruer Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Fikk testa bilen litt på trening på gardermoen idag, alt av temperaturer ser veldig bra ut endringene jeg har gjort på bære armer for å få enda litt mere rattutslag ser ut til å funke greit også MEN, jeg rasa girkassa... dette var en ZF kasse fra en 525tds, så nå er jeg på utkikk etter en ZF kasse fra en 530D, noen som vet om noe til en hyggelig pris?? Alt funka ja, godt å høre Hadde egentlig planer om å joine oppover, men måtte i noe møtegreier her hjemme.. Fikk kjørt litt før kassa gikk til skogen vel?...... Skal hjelpe deg å finne kass ejeg;) heh
destroyy Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Kikka i Sverige etter Kasse? vet de ligger til mellom 4-5k der
M3 Atle Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 bergeeee eller bergeee her på forumet har en 330dt kasse liggende... Send han en pm
Salih Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 kassa som bergeee hadde var en 320d kasse, han hadde skrevet feil, så den står jeg over.. Ser ut til at jeg tar meg fri å drar til sverige i morgen for å hente en 530d kasse.. da tror jeg vi har eliminert det problemet blir spennende å se hva som ryker neste gang..
Salih Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Skrevet Mai 3, 2012 Forresten, noen som vet om det er mye forskjell i utvekslingen fra 525tds til 530d kassene??
Salih Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Dro til Sverige å henta meg en girkasse fra en E39 530D, dette er den grove ZF kassa med 35mm inngående aksel.. eneste problemet nå er å få tak i en 4 pucka sinterlamell fort som F.. Evt noen som har delenr til den fra Sachs?? Skal sveise om kassa så den passer på motorn min iløpet av lørdag eller søndag! Bilder kommer
pkgrette Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 viewtopic.php?f=14&t=222587&start=0 passer detta da?
Salih Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Ganske sikker på at det er samme som jeg har, den jeg brukte med tds kassa (med tanke på at det er samme kasse om m3n bare litt annen utveksling) Ser ut til at det ordner seg på mandag, ganske sikker på at jeg får tak i en i tide
martinwenberg Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Det her må jo bare bli gromt! Følger med her Hvordan turbo er det du bruker? Likte plystringa
Salih Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Morro å høre Martin! Bruker en Turbonetics gtk-850
Salih Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Stemmer det Jørgen! får den i morgen men nå er det enda et problem.. må få tak i en hardykobling og fremre del av mellomakselen som passer på den, alt er jo mye større her
Salih Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Å Selvfølgelig skulle jeg hatt det i morgen.. hehe, skal kjøre løp i kristiansand til helga.. begynner å bli småstressa
Christer Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Hehe skruing i siste liten er vanlig kost når man kjører drifting føler jeg
destroyy Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 EN eller annen høgger har vel dette? Jeg handlet fra høggern i kongsberg 1500kr betalte jeg vel for hele shiten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå