Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fikk testa bilen litt på trening på gardermoen idag, alt av temperaturer ser veldig bra ut :D endringene jeg har gjort på bære armer for å få enda litt mere rattutslag ser ut til å funke greit også :D MEN, jeg rasa girkassa... dette var en ZF kasse fra en 525tds, så nå er jeg på utkikk etter en ZF kasse fra en 530D, noen som vet om noe til en hyggelig pris??

Alt funka ja, godt å høre ;)

Hadde egentlig planer om å joine oppover, men måtte i noe møtegreier her hjemme..

Fikk kjørt litt før kassa gikk til skogen vel?......

Skal hjelpe deg å finne kass ejeg;) heh

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kassa som bergeee hadde var en 320d kasse, han hadde skrevet feil, så den står jeg over.. Ser ut til at jeg tar meg fri å drar til sverige i morgen for å hente en 530d kasse.. da tror jeg vi har eliminert det problemet :) blir spennende å se hva som ryker neste gang.. :P

Skrevet

Dro til Sverige å henta meg en girkasse fra en E39 530D, dette er den grove ZF kassa med 35mm inngående aksel.. eneste problemet nå er å få tak i en 4 pucka sinterlamell fort som F.. Evt noen som har delenr til den fra Sachs?? :)

Skal sveise om kassa så den passer på motorn min iløpet av lørdag eller søndag! Bilder kommer ;)

Skrevet

Ganske sikker på at det er samme som jeg har, den jeg brukte med tds kassa (med tanke på at det er samme kasse om m3n bare litt annen utveksling)

Ser ut til at det ordner seg på mandag, ganske sikker på at jeg får tak i en i tide ;)

Skrevet

Stemmer det Jørgen! får den i morgen :D men nå er det enda et problem.. må få tak i en hardykobling og fremre del av mellomakselen som passer på den, alt er jo mye større her :P

Skrevet

Å Selvfølgelig skulle jeg hatt det i morgen.. hehe, skal kjøre løp i kristiansand til helga.. begynner å bli småstressa :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...