SAF Skrevet Juni 29, 2011 Skrevet Juni 29, 2011 BMW 318i E46 shadowline skal bort! KOM MED BUD!! Bilen er i veldig god stand, med en haug av deler som er bytta det siste året! Tenker meg rundt 110 tusen eller bud, så si ifra om noen er interessert! Bilen er registrert! Tok service forje uke Nylig tatt ac service Nytt batteri Lakkert i fjor M-tech 2 fanger M-tech sideskjørt Xenon 12000k i spredere Xenon 10000k i fjernlys Nye fronlykter Sota blinklys Sota sideblinklys Sota baklykter Sota ruter Qoted, sota frontrute BMW carbon merke på panser, ratt og bakluke BMW caron nyrer Carbon lyktesenkere Chrome ringer rundt instrumentpanel KN air filter Felt inn voltmeter, oljetemp og oljetrykk i midkonsolen Anlegg til nesten 40 tusen, pioneer spiller, dynabel 2*12” 1600watt rms basskasse, Blaupunkt VPA-662 pro komponentsett med to delfilter, Blaupunkt vpa pro monoblokk forsterker på 4000 watt, Blaupunkt VPA pro 4 kanals forsterker på 2000 watt 19” sommerfelger med kant og helt nye dekk 16" BMW vinterfelger med nokian hakappeliittia 7 dekk Stabstag Bytta begge stabstag foran nå Luftmassemåler, følger med en ekstra Dynamoreim og viftereim nylig byttet Skiver og klosser rundt om Nye caliptere bak Div foringer bak Begge bærebruene foran Bakre bærearms foringer forran begge sider Lenkearmer Nye høydejusterbare coilovere. (25-80mm) Bensinpumpe Nye sentrallås hjerne og oppkoding Viskermotor forran Div o-ringer og pakninger på motor Topp overhalt i 2010 Crome ringer i instrument Hjullager forran og bak v-side 4 hjulskontroll Lmm Radiator Viskermotor forran Fjærbeinslager forran Gummi foringer dempertårn bak Sikkert noe jeg har glemt her nå.. Men her har du det jeg kommer på i farta
Halbakken Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Har du en ca pris antydning til å forholde seg til eller?
SAF Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Vet ikke hvor mye jeg kan få for den jeg... Men håper på det da
320Schanke Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Vent me salg t utti november, da kjøpe æ om æ får fast arbeid Hehe, rådigg bil da!
SAF Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Hehe, om jeg har den i November, så skal du få kjøpe den da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå