mbruer Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Noen som vet akkurat hva som trengs? Om det er masse dilldall som også trengs, eller bare rattstammen og hendelstyret? Jeg har elseter med minne fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Må da være noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Vi fortsetter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 En kjapp titt i wds sier at signal går fra bryter til sete (sete/ratt styringsmodul) og derifra til motoren. Så jeg vil tro du trenger motoren, bryteren, ledningsnett og evt. syringsenheten hvis ikke den du har kan brukes. Kan desverre ikke gi noe klart svar da jeg ikke har prøvd meg på det. Men var da noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 En kjapp titt i wds sier at signal går fra bryter til sete (sete/ratt styringsmodul) og derifra til motoren. Så jeg vil tro du trenger motoren, bryteren, ledningsnett og evt. syringsenheten hvis ikke den du har kan brukes. Kan desverre ikke gi noe klart svar da jeg ikke har prøvd meg på det. Men var da noe Finner komplette rattstammer på ebay. Så er vel bare å kjøpe en sånn å begynne å skru da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Hvis noen andre lurer så er dette plug&play for biler med el.seter og memory.. LEdningsnettet består enkelt av noen får kabler som skal fra rattstammen og innunder førersetet til modulen som sitter der. Motorene på stammen skal kun ha + og - fra et par terminaler som ligger under teppet ca ved pedalene samt en kabel som skal innunder setet sammen med kablene fra hendelen. Rattstammer på facelift og pre-facelift er like. Eneste forskjellen er hendelen til justering og tenningslåsen. Begge deler er bare å flytte over fra egen bil. Var å plukket komplett rattstamme med hendler og ledningsnett forrige dagen fra en engelsk M5.. Er litt køddent å få helt ut, men det gikk.. Skal til å montere i min egen nå til helga tenker jeg.. Så skal oppdatere når det er gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå