Ripper87 Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 hei fikk no problemer med bilen min mens jeg var ute å kjørte mista my motor kraft, klarer ikke dra opp på turtal å rister en del på tomgang. har testa carsoft 6,5, har lit problemer med denne å men på live avlesning ser jeg at lamda 1 står på 2,8 V fast, på tomgang å går opp til 3-4 V med lit rusing lamda 2 står på 0,5 V på tomgang å går rundt 1 V med rusing noen som har no anelse om hva det kan være?
Ripper87 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 den går på alle 8 syl ja;) har bestilt verksted time for feilsøking/diagnose orker ikke kødde mer med den selv ;P
Ripper87 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 skjer ingen forskjel når jeg tar å kobler den ut når bilen går. men når jeg kobler den inn igjen kutter motoren i et halvt sekund (ich) så går den normalt igjen, testa bilen i sta å virker som 95% av de 286 hestene er borte
baremats91 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 motoren har ikke kamma over da så lenge du har mista nesten all effekt?
Ripper87 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 er det no rask måte jeg kan finne ut det,?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå