Arimanni Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Skal skifte olje på difrensialen på min E34, og ettersom prisen for å kjøre "heim" (olje ca 300kr, bensin rundt 700 kr, pit stop bensinstasjon 120 kr etc) ser ut til å bli den samme som å gjere dette her i Bergen, lurte eg på om nokon hadde nokre tips om billige verksted Priser eg har fått så langt; Autotjenester: ca 1000kr Jæger Sentrum: 1500 kr Snap Drive: 1412 kr Kokstad Bilverksted (Meca): 1800 kr Mekonomen: 1412 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Hvis autotjenester er inkl olje er det billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Ja det er inkl olje. Dei ser ut til å vere dei billigeste ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 4 bukker fra biltema (139 x4), å 2 ltr olje så skifter du denne på 10 min selv. 1000 lapp spart!. NEste gang treng du bare oljen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Hehe, var å kjøpte olje i dag på Jæger, 430 kr for 2 liter. Er jo ran på høylys dag. Må inn ein tur til Sogn igjen i forbindelse med jobben - men nå får eg iallefall km godtgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå