Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den på GS bildeler.Kan velge mellom 3 typer,den jeg har er med deksel til krok den andre er uten deksel og den tredje er laget i carbon uten deksel. :wink:

• 11 months later...
Skrevet

Gammel tråd, men for å slippe å starte masse tråder om det samme så spør jeg her.

Er det dette anlegget dere har hatt som utgangspunkt før dere monterte duplex?

599831_10151868500430054_1652281969_n.jpg

Her ser jeg for meg en del sveising og bøying med flamme.

Vet bare at det varierer hvilken eksos E39 blir levert med alt ettersom. Det er jo her åpenlyst at jeg må kappe og lage til en løsning, så "bolt on" vil det jo ikke bli uansett.

Skrevet

ser noen lunde likt ut ja.Må nok modifisere oppheng og vinkel ut fra gammel til ny potte.

Må sannsynelig vis også modifisere opphengene på duplex potta da disse stemmer dårlig med

det gammle.

Skrevet

Jaja.. LA GÅ!

Får vel bare hive meg i det og bruke litt tid på å modifisere og sveise da, selv om det burde være unødvendig på et så dyrt anlegg. Takker for svar!

Noen med alternativer til duplex sitt anlegg da? Finner ingenting på ebay og dårlig med klaff på google.

• 2 months later...
Skrevet

Å herregud!

Jeg hadde 4 timer på meg i dag før verkstedet stengte, og på den tiden skulle jeg rekke å demontere gammel fanger, feilsøke på ryggesensorer, montere på m5 bakfanger OG montere duplex.

Trodde jo dette skulle gå greit, men kuk i kano jeg så fort at duplex anlegget ville ta all min tid. Her er det ikke mye "plug and play" for å si det slik. Ikke skjønner jeg greia med opphenget på høyre siden heller.

Må uansett ta av fangeren igjen pga elendig passform og "stuffe" den opp en del slik den går jevnt og fint bake, så da får jeg ta duplex anlegget med det samme. Må vel beregne en 5-6 timer om alt skal bli perfekt :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...