Bergenser Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Legger ut bimmeren for salg igjen.. Litt fix er det på den. Derfor var jeg ikke så engasjert med å selge da jeg først la den ut for salg. Veiven må skiftes, følger med ekstra bunndel. link til annonse http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Model_Min= Bilen må hentes på henger. Haster litt med å selge da jeg flytter fra Bergen til Oslo.. Ring for info. Kan eventuelt bytte i annen bmw som er på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Er det bakseter i bilen? Ellers org interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenser Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 har ikke bakseter.. er jo helbur, så er ikke mye vits med bakseter da.. kan jo eventuelt skru ut buret og montere bakseter,, det er OMP bøttestoler i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenser Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 kan ta bytte i e30 touring eller e34 touring med skilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landstad91 Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Pris du har tenkt deg a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenser Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Pris du har tenkt deg a? bilen er verdt en 40 k men det er jo klart at d er litt arbeid med å skifte veiv. så 20 er en allright pris. d følger med en "ny" bunndel som har veiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenser Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Nye bilder i dag på autodb annonsen http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... img7936098 Høyeste bud ligger på 20.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 har du bilen endå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 15k å jeg henter den i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå