Gå til innhold

Problemer med bass E46DAT + Hvordan få mulighet for MP3?

Anbefalte innlegg

Bilen har original stereo med navi og cd-veksler (2003 mod)

1. Når jeg spiller musikk i bilen (både radio og CD veksler) og skrur opp volumet, dempes bassen automatisk (til alt for lavt nivå) når jeg når et visst volum (ikke spes høyt).

Finnes det en innstilling hvor jeg kan kutte denne "auto-dempingen" av bassen? Har kun tysk instr-bok:)

2. Finnes det en enkel og billig måte for å muliggjøre spilling av MP3 på denne? Ønsker helst både mini-jack og USB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Mulig du kan bruke denne: http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/2151

Hvis det ikke er den, så blir det fort litt dyrere: http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/5155

Anbefaler dere på det sterkeste: IKKE kjøp fra transmedia! Den mest useriøse bedriften jeg har handlet av. Jeg bestilte aux-kabel til min E46. Når jeg fikk den funket den ikke, og de lovte å sende en ny. Jeg venta i 1 hel uke. Når jeg ikke fikk noe prøvde jeg å ringe de, men fikk ikke svar via epost eller telefon. Har prøvd å ringt de lenge nå, men null kontakt. Søkte de opp, og fant ut at de hadde avsluttet regnskapet sitt i 2009. Man kan jo ikke drive ett firma uten regnskap....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Jeg tipper d er At radioen din som er gåen,den ligger i bagasjen bak seta...fjern trekket så ser du den....etter hvert kommer høytalerne til å dette ut og...så dette kan vere kun begynnelsen...jeg hadde problemer m mitt anlegg...og har fixa den radion m litt lodding i hovedpunkta...men d beste er å skifte ut den radioen...kjøp på ebay evt...håper dette hjelper...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...