OTffs Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Ønsker å kjøpe frem og evt bakskjermer til facelift e30. Helst orginaldeler, men så lenge passformen er god er jeg fornøyd Trenger også Glassfiberbjelken fremme, og plasten utenpå den, med lister. (Den blinklysene fremme er festet i) Evt. org. m-tech 2 front, ikke dette glassfiber lim og jalla greier Også interessert i m3 bakseter i sort skinn, og vifte til m20 motor! Interessert i: Framskjermer Bakskjermer (Facelift) Fremfanger (øverste del) Vifte til m20 motor (Komplett med viskosekoblingen) M3 Baksete i svart skinn Og radiator til m20 facelift (den som har ekstern ekspansjonstank på førersiden) Gjerne Bakvinduer med åpne/lukke funksjon og Sikkert mer etterhvert også Har ikke telefon for øyeblikket, men kan nåes her i tråden, eller på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 har komplett frontfanger med fiber bjelken? i rød et par små skader på selve plast fangeren.. kan ta bilder om intr... holder til på lørenskog utenfor oslo. Mvh Andreas 90788945 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 veit du hvordan jeg ser om radiatoren er preface eller facelift? så kan jeg se på den jeg har hjemme. send i så fall pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Slik ser radiatoren ut: Har slik ekspansjonstank: Altså ikke den med den "runde" tanken som sitter på passasjersiden Trenger ikke ekspansjonstanken, men en tett og pen radiator hadde vært flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Racing ! Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 har du listene til framfanger til den nye typen e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Tror jeg har radiator til deg. Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå