Gå til innhold

E36 m hifi pakke .. (bytte men hjelp.. )

Anbefalte innlegg

heisann folkens .. Siden jeg er ny på forumet kan jeg jo si litt som en liten presentasjon ..

Jeg er 29 år .. bor i elverum hedmark.. har etter 6 år med kassebil kjøring endelig fått kjøpt meg en bmw igjen .. 1993 E36 325i coupe .. har tidligere hatt ett par E34 520 er 89 - 90 og 91 modeller ..

Bilen : godkjent senket 55-75mm H&K senkesett .. Tsw felger 8,5-18-235.35.18-255.35.18" ( ikke godkjent per dags dato .. men skal prøve å få til dette .. ok da over til mitt spørsmål ..

I dørene på denne .. etter som jeg forstår er dette bil som hadde såkalt hifi pakke .. siden den har element i kicker panelet tweeter og mellom tone i døren .. men det jeg lurer på .. hvordan får jeg tatt ut elementene i døren ? uten å knekke de plastikk ringene? må også legge opp helt nye kabler da det synes å være noe problemer med venstre dør .. skulle også visst mer omm hva slags elementer som sitter org i bilen ..

Tenker å bytte til Focal inne i bilen og SPL dynamics subber sammen med SPL dynamics forsterkere .. 1x ice3200D og 1x4 kanals

Mulig dette ble litt rotete skrevet men jeg er en rotete kar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...