kris_ness Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 heisann folkens .. Siden jeg er ny på forumet kan jeg jo si litt som en liten presentasjon .. Jeg er 29 år .. bor i elverum hedmark.. har etter 6 år med kassebil kjøring endelig fått kjøpt meg en bmw igjen .. 1993 E36 325i coupe .. har tidligere hatt ett par E34 520 er 89 - 90 og 91 modeller .. Bilen : godkjent senket 55-75mm H&K senkesett .. Tsw felger 8,5-18-235.35.18-255.35.18" ( ikke godkjent per dags dato .. men skal prøve å få til dette .. ok da over til mitt spørsmål .. I dørene på denne .. etter som jeg forstår er dette bil som hadde såkalt hifi pakke .. siden den har element i kicker panelet tweeter og mellom tone i døren .. men det jeg lurer på .. hvordan får jeg tatt ut elementene i døren ? uten å knekke de plastikk ringene? må også legge opp helt nye kabler da det synes å være noe problemer med venstre dør .. skulle også visst mer omm hva slags elementer som sitter org i bilen .. Tenker å bytte til Focal inne i bilen og SPL dynamics subber sammen med SPL dynamics forsterkere .. 1x ice3200D og 1x4 kanals Mulig dette ble litt rotete skrevet men jeg er en rotete kar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Velkommen.Du må av med dørtrekke,for så å skru av en plastikk ring bak på elemente som låser elemente i dørtrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_ness Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 ok! Takk for svar .. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå