Ole92 Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Heisann, vil bytte min 325i motor og penger mot en crosser Litt info om om M20B25 - Ny reg.reim og strammer -Egentlig ix motor men bygd om til vanlig 325i Vet ikke kilometerstand på motoren, jeg har heller ikke startet den da det er feil svinghjul, må ha ett svinghjul med tapp da denne har følere i kassen. Alt kan følge med, radiator, mellomaksel, hjerne osv, kan også følge med fult av andre m20 deler som, oljepumpe, b20 blokk og innmat, b20 topp, innsug BIlder kan sendes hvis intresse PM ved intresse!
Melkvik Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Kan jo bare bygge om til facelift innpsprøytning istedenfor å skifte svinghjul og så det er sagt:)
Ole92 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Kan jo bare bygge om til facelift innpsprøytning istedenfor å skifte svinghjul og så det er sagt:) Det glemte jeg og få med ja! Bra noen følger med
Blokkis Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Hei! Hvis du er interisert å skru et par kvelder, så har jeg har en kawasaki kx 250 2001 mod. Har tatt ut motoren og overhalt den og kjøpt masse nye deler. Har mistet intressen, så gløden for å skru den sammen igjen er borte. Denne forsvinner for 5000,- hvis du er int. Mvh Tor-Arne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå