x25Touring Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Har holdt på med M3`n min siden jeg kjøpte den i -09. Kjøpte bilen med defekt instrument, så det var jo noe jeg visste om. Problemet er at med nytt instrument i, så virker det som at det skrur seg av og på under kjøring. Har lest og lest rundt om på nettet, og ser at det er mange med samme problem. Men finner ingen som konkret kan si hva som er problemet, og hva som må til for å fikse det. Er det noen der ute som har hatt samme problemet, og noen som har løsningen på dette. Må også legge til at det nye instrumentet kommer som fabrikknytt fra Bavaria, og er blitt montert hos dem. Jeg har i mellomtiden også kjørt med bilen med et instrument fra en 320i, og da fungerer alt helt 100% Håper virkelig det er en av dere her på forumet som kan hjelpe meg, da jeg er rimelig lei dette her nå.
x25Touring Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Bumper denne litt.... Alle forslag som å gjøre rent kontakter og plugger er utprøvd. Har også lest at folk har satt bilen inn til forhandler og fått montert inn nytt, som heller ikke har virket. Men så har fått enda et nytt som har virket.
x25Touring Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Skrevet Juli 3, 2011 Prøver meg på en liten bump i dag også. I håp om at noen der ute har vært ute for noe liknende.
x25Touring Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Bumper igjen i dag. Bilen står for tiden på Bavaria i Arendal, de mener nå at feilen må ligge i bilen. Og ikke i instrumentpanelet. Har sett masse om dette på nettet, men har aldri sett noen som konkret kan si at problemet blir løst på noen annen måte enn å bytte instrumentpanel.
bjornar-a Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 hadde dette problemet på en 325. da fikk jeg beskjed her inne om og bare skru ut instr og koble ay og på igjen kontakten, dårlig kontakt der er et kjent problem på e36. men rart du har dette problemet med et nytt instrument.
x25Touring Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Ja er helt nytt, og er Bavaria som har montert det. Håper egentlig noen kan fortelle meg om liknende opplevelser hvor de har fått dette fikset uten at det har kommet tilbake.
baremats91 Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 du har sikkert fått et defekt instrument, instrumentene er som regel ikke fabrikksnye, men de er brukte som er reparert og nullstillet på fabrikk, jeg tror det er en feil i instrumentet, du kan klage på det og få en ny, skal gå under dele reklamasjon
x25Touring Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 du har sikkert fått et defekt instrument, instrumentene er som regel ikke fabrikksnye, men de er brukte som er reparert og nullstillet på fabrikk, jeg tror det er en feil i instrumentet, du kan klage på det og få en ny, skal gå under dele reklamasjon Er klar over det, men problemet er at de påstår at det ikke er instrumentet det er noe feil med nå. De kan godt reklamere på det sier de, men hvis det ikke er instrumentet det er feil på, så må jeg betale for begge. Men de kan heller ikke avkrefte at det ikke er instrumentet, for de kan ikke teste instrumentet for seg selv.
kbpE30 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 mål dimmer brytern din.. har opplevd at dimmebrytern kjørt for lite eller for mye spenning inn på instrumentet.. da dør det plutselig.... tror kansje det er en diode mellom bryter og instrument
x25Touring Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 mål dimmer brytern din.. har opplevd at dimmebrytern kjørt for lite eller for mye spenning inn på instrumentet.. da dør det plutselig.... tror kansje det er en diode mellom bryter og instrument Er det i så fall selve bryteren som er problemet da?
kbpE30 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 muligens. jeg sprayet den med kontakt spray.. da ble det bra hos meg iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå