spaix Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 m42 eller m44 er det noe jeg må bytte untatt motor? da tenker jeg på girkasse , eksos manifoil. etc etc. eller kan jeg bare sette motoren rett nedi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 ingen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 er det ingen som vet dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Du flytter jo over alt tilhørende den nye motoren.. Hvis M42 motoren er fra E30 er det bare å sette den rett nedi, ellers må du bytte bunnpanne og oljepickup om det er E36 motor + noen endringer i motorpins. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Du flytter jo over alt tilhørende den nye motoren.. Hvis M42 motoren er fra E30 er det bare å sette den rett nedi, ellers må du bytte bunnpanne og oljepickup om det er E36 motor + noen endringer i motorpins. så lønner seg å gå for en som har stått i en e30 da? er lite lite kroner om dagen serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 E30 motor passer rett i E30.. så ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 m44 har startsperre så da må du huske å få med ews kitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 E30 motor passer rett i E30.. så ja. dette er snakk om en e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå