Kenni Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Når jeg kom hjem fra jobb i dag, så freste det i motorrommet. Jeg tenkte fxxx i hxxxxxx hva nå da. Da jeg kikker ned i motorrommet så såg jeg at hode på lufteskruen på radiatoren var knekt. Det er et langsgående spor som det freste opp damp ifra. Fikk ny radiator satt inn hos bavaria for ni måneder siden. Noen som har vært borti liknende? Skal prøve å få tak i en skrue, men da blir det nok stål øl jeg ikke venter til mandag å popper innom bavaria. Hva kan årsaken være, og hva kan skje om jeg setter stål i plast radiatoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaV8 Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Har vært der flere ganger ja Husk at E39 begynner å få noen år på rumpa, og plast svekkes. Stål går nok greit som en temporær løsning men få inn originale. Stål og plast ekspanderer ulikt ved varme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freeforc Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Går bra med stål. Kjøp en 14mm bolt med 1 i stigning (14x1 mm) jeg har skifta ut min med en rusfri skrue da plastikk skruen ble ødlakt. den har stått i på andre året no. 0 problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Ratiatoren er 10 måneder gammel. Der er det vanlig M10 gjenger. Skal innom bavaria å klage i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Garantisak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå